Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.
Menü

A megfelelő tájékoztatás és konzultáció - a sikeresség egyik alappillére

Saját sztori: 15 éves lányom szeretett volna plusz lyukat a fülébe. Nem nagy dolog, DE nem volt könnyű dolgom kiválasztani a megfelelő helyet. Azért írom le Nektek, hogy milyen problémákba ütköztem, mert tanulságos és ha végigmentek rajta, vendég szemszögből is lehetőségetek lesz megviszgálni a saját kommunikációtokat. A bejegyzésén végén egy gyakorlati csekklista is található!

 

Szóval nézzük milyen akadályokba ütköztem, keresés közben: 

-          honlapon szerepel esetleg egy Studex logó, de semmi más infó a füllyukasztásról és az árlistában sem szerepel: szóval nem tudom, csinálják-e egyáltalán, mit kell tudni előtte, milyen fülikből lehet választani, mennyi a gyógyulási idő, kell-e időpontot kérni – hogyan?

-          a honlapon semmi leírás nem szerepel csak az árlistán van egy olyan, hogy Füllyukasztás 5 – 10 000 forint – ebből számomra mi az értékelhető infó? szinte semmi

-          egy közeli szalont felhívtam, ahol semmit nem kérdeztek, semmi tájékoztatást nem adtak, csak annyit, hogy jöjjön nyugodtan megcsináljuk ekkor és ekkor – de arról nem kaptam infót szülőként, hogyan csinálják, milyen anyagból vannak a fülik, kell-e menjek vele, előfordulhat-e allergia stb – szóval nem ezt a helyet választottam

-          találtam egy oldalt, ahol le van írva különbség piercing és füllyukasztás között, mit kell tudni a kiskorúak kezeléséről, beleegyezési nyilatkozat, füliválaszték árakkal, mi várható utána, időpontkérés, nyitva tartás – egyértelműen – ez lett a nyerő, akkor is ha nem a közelünkben volt

 

Ha JUST WAX vagy LASHlift ill BROWlift kezelésekre  új vendéget szeretnél, egyik legfontosabb teendőd a megfelelő tájékoztatás. És ez nem csak új vendégeknek, a meglévőknek is hasznos!

Menj végig a csekklistán és ha van olyan rész, amit még nem tudsz kipipálni, illeszd be a teendőid közé!

1.       honlapon Szőrtelenítés / Szempillalifting / Szemöldök laminálás menüpont – ahol alaposan leírod mivel dolgozol, hogy történik a kezelés, mire figyelj előtte, mi lesz, amikor eljössz, mi várható utána, mivel ápold utána a bőröd. Mi az, amit kezelés után közvetlenül nem csinálhatsz és mi az, ami igen? Mennyire tartós az elért eredmény?

2.       miért ezzel a termékcsaláddal dolgozol és ez miért jó a vendégnek

3.       mi alapján ajánlasz számára waxot / kezelést és otthonápolási termékeket

4.       allergia várható-e

5.       kiskorúak kezelése

6.       intim gyanta – hogy történik, mire kell számítani, pontosan honnan kerül eltávolításra a szőr stb

7.       árlista érhetően (intim – nem egyértelmű hogy mit takar és a bikini sem)

8.       hogyan foglaljon időpontot, kb mennyi a várakozási idő ha foglalni szeretne

9.       a címed látványosan és a nyitva tartásod, akkor is ha nem fix

10.   a márka logója legyen a honlapodon, már ez is infót és biztonságot ébreszt a vendégben

11.   előtte – utána képek

12.   Facebook / Insta oldaladon is kommunikálj a fenti pontokról

Mivel egészítenéd ki a fenti listát?

Waxolj örömmel,

Tünde

 

Tartalomhoz tartozó címkék: Üzlet