A megfelelő tájékoztatás és konzultáció - a sikeresség egyik alappillére
Saját sztori: 15 éves lányom szeretett volna plusz lyukat a fülébe. Nem nagy dolog, DE nem volt könnyű dolgom kiválasztani a megfelelő helyet. Azért írom le Nektek, hogy milyen problémákba ütköztem, mert tanulságos és ha végigmentek rajta, vendég szemszögből is lehetőségetek lesz megviszgálni a saját kommunikációtokat. A bejegyzésén végén egy gyakorlati csekklista is található!
Szóval nézzük milyen akadályokba ütköztem, keresés közben:
- honlapon szerepel esetleg egy Studex logó, de semmi más infó a füllyukasztásról és az árlistában sem szerepel: szóval nem tudom, csinálják-e egyáltalán, mit kell tudni előtte, milyen fülikből lehet választani, mennyi a gyógyulási idő, kell-e időpontot kérni – hogyan?
- a honlapon semmi leírás nem szerepel csak az árlistán van egy olyan, hogy Füllyukasztás 5 – 10 000 forint – ebből számomra mi az értékelhető infó? szinte semmi
- egy közeli szalont felhívtam, ahol semmit nem kérdeztek, semmi tájékoztatást nem adtak, csak annyit, hogy jöjjön nyugodtan megcsináljuk ekkor és ekkor – de arról nem kaptam infót szülőként, hogyan csinálják, milyen anyagból vannak a fülik, kell-e menjek vele, előfordulhat-e allergia stb – szóval nem ezt a helyet választottam
- találtam egy oldalt, ahol le van írva különbség piercing és füllyukasztás között, mit kell tudni a kiskorúak kezeléséről, beleegyezési nyilatkozat, füliválaszték árakkal, mi várható utána, időpontkérés, nyitva tartás – egyértelműen – ez lett a nyerő, akkor is ha nem a közelünkben volt
Ha JUST WAX vagy LASHlift ill BROWlift kezelésekre új vendéget szeretnél, egyik legfontosabb teendőd a megfelelő tájékoztatás. És ez nem csak új vendégeknek, a meglévőknek is hasznos!
Menj végig a csekklistán és ha van olyan rész, amit még nem tudsz kipipálni, illeszd be a teendőid közé!
1. honlapon Szőrtelenítés / Szempillalifting / Szemöldök laminálás menüpont – ahol alaposan leírod mivel dolgozol, hogy történik a kezelés, mire figyelj előtte, mi lesz, amikor eljössz, mi várható utána, mivel ápold utána a bőröd. Mi az, amit kezelés után közvetlenül nem csinálhatsz és mi az, ami igen? Mennyire tartós az elért eredmény?
2. miért ezzel a termékcsaláddal dolgozol és ez miért jó a vendégnek
3. mi alapján ajánlasz számára waxot / kezelést és otthonápolási termékeket
4. allergia várható-e
5. kiskorúak kezelése
6. intim gyanta – hogy történik, mire kell számítani, pontosan honnan kerül eltávolításra a szőr stb
7. árlista érhetően (intim – nem egyértelmű hogy mit takar és a bikini sem)
8. hogyan foglaljon időpontot, kb mennyi a várakozási idő ha foglalni szeretne
9. a címed látványosan és a nyitva tartásod, akkor is ha nem fix
10. a márka logója legyen a honlapodon, már ez is infót és biztonságot ébreszt a vendégben
11. előtte – utána képek
12. Facebook / Insta oldaladon is kommunikálj a fenti pontokról
Mivel egészítenéd ki a fenti listát?
Waxolj örömmel,
Tünde